Réžia: | Johannes Holzhausen, Constantin Wulff |
Premiéra: | 6. december 2014 |
Dĺžka: | 94 minút |
Žáner: | Dokument |
Hudba: Andreas Hamza, Andreas Pils • Strih: Dieter Pichler • Kamera: Joerg Burger, Attila Boa • Réžia: Johannes Holzhausen, Constantin Wulff • Scenár: Johannes Holzhausen, Constantin Wulff
Dokumentarista Johannes Holzhausen svojou snímkou Veľkolepé múzeum prináša divákom neobyčajný, vtipný a dômyselný pohľad do zákulisia jednej z najväčších a najdôležitejších svetoznámych kultúrnych inštitúcií. Po dvoch rokoch strávených v útrobách Múzea dejín umenia vo Viedni prináša obraz každodenného života v múzeu a predovšetkým sled mikrodrám jeho pracovníkov – od generálneho riaditeľa cez prepravcov a kultúrnych historikov až po členov upratovacej služby a všetkých, ktorí sa podieľajú na vytváraní ideálneho prostredia pre umenie.
Jeden reštaurátor zistí, že Rubensov obraz bol niekoľkokrát premaľovaný, a druhý si pri lepení modelov lodí rád zanadáva. Pracovník z oddelenia hostiteľských služieb si myslí, že jeho tím nie je dostatočne začlenený do života v múzeu, a vedúci úseku kolekcií čoskoro odíde do zaslúženého dôchodku. Historik umenia prežíva vzrušenie a frustráciu z prebiehajúcej aukcie a finančný riaditeľ si myslí, že číslo 3 na propagačných materiáloch pôsobí agresívne.
Mozaika drobných príbehov múzejných pracovníkov robí zo snímky viac než len obyčajný portrét verejnej kultúrnej inštitúcie, ktorá sa snaží udržať si integritu balancovaním medzi rozpočtovými problémami a konkurečným tlakom. Vdychuje život do obrovských miestností múzea a vo filme vytvára atmosféru trpezlivého skúmania a reštaurátorstva nadčasových umeleckých predmetov. Holzhausenova snímka, ktorá získala na MFF Berlín 2014 cenu Caligari Film, sa tak dotýka nielen otázky funkcie umenia v spoločnosti či prezentácie kultúrneho dedičstva v súčasnosti, ale aj tém kultúrnej identity a ľudskej pominuteľnosti.
Dĺžka: 94 min
Rok výroby: 2014
Dátum lokálnej premiéry: 6. december 2014
Krajina pôvodu:
Hudba: Andreas Hamza, Andreas Pils • Strih: Dieter Pichler • Kamera: Joerg Burger, Attila Boa • Réžia: Johannes Holzhausen, Constantin Wulff • Scenár: Johannes Holzhausen, Constantin Wulff
Dokumentarista Johannes Holzhausen svojou snímkou Veľkolepé múzeum prináša divákom neobyčajný, vtipný a dômyselný pohľad do zákulisia jednej z najväčších a najdôležitejších svetoznámych kultúrnych inštitúcií. Po dvoch rokoch strávených v útrobách Múzea dejín umenia vo Viedni prináša obraz každodenného života v múzeu a predovšetkým sled mikrodrám jeho pracovníkov – od generálneho riaditeľa cez prepravcov a kultúrnych historikov až po členov upratovacej služby a všetkých, ktorí sa podieľajú na vytváraní ideálneho prostredia pre umenie.
Jeden reštaurátor zistí, že Rubensov obraz bol niekoľkokrát premaľovaný, a druhý si pri lepení modelov lodí rád zanadáva. Pracovník z oddelenia hostiteľských služieb si myslí, že jeho tím nie je dostatočne začlenený do života v múzeu, a vedúci úseku kolekcií čoskoro odíde do zaslúženého dôchodku. Historik umenia prežíva vzrušenie a frustráciu z prebiehajúcej aukcie a finančný riaditeľ si myslí, že číslo 3 na propagačných materiáloch pôsobí agresívne.
Mozaika drobných príbehov múzejných pracovníkov robí zo snímky viac než len obyčajný portrét verejnej kultúrnej inštitúcie, ktorá sa snaží udržať si integritu balancovaním medzi rozpočtovými problémami a konkurečným tlakom. Vdychuje život do obrovských miestností múzea a vo filme vytvára atmosféru trpezlivého skúmania a reštaurátorstva nadčasových umeleckých predmetov. Holzhausenova snímka, ktorá získala na MFF Berlín 2014 cenu Caligari Film, sa tak dotýka nielen otázky funkcie umenia v spoločnosti či prezentácie kultúrneho dedičstva v súčasnosti, ale aj tém kultúrnej identity a ľudskej pominuteľnosti.
Rok výroby: 2014
Dátum lokálnej premiéry: 6. december 2014
Krajina pôvodu:
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v Pezinskom kultúrnom centre (PKC) a vo všetkých jeho prevádzkach.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, tak predávajúci môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni Pezinského kultúrneho centra a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom PKC za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ne zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom. A súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni PKC.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo bolo predstavenie zrušené zo strany PKC, resp. účinkujúceho) a to najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní od ich zakúpenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť PKC.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.